Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Každé dítě je jiné, ale ty naše prostě k nošení nejsou, kdybych se rozkrájela. Dceru jsem nosila asi do půl roku. Šátky tady tehdy ještě nebyly, i s klokankou jsem byla za exota. Ale pak už nechtěla ani za nic, řvala jak tur. Starší syn k nám přišel ve dvou letech, nechtěl se ani vozit ani nosit, jeho téměř jediné slovo bylo "sám", takže dostal rovnou odrážedlo. Mladšího máme od šesti týdnů, nechal  se celkem ochotně nosit cca do 5 měsíců, pak už to bylo utrpení pro nás oba. Pral se se mnou, otáčel hlavičku do volného prostoru, tak jsme koupili polohovací sporťáček. Komu ten těsný kontakt trochu chybí, jsem já...  Ale kluci jsou oba takoví Eskymáci, jak je někde normální teplota, je jim horko, takže potřebují vzduch kolem sebe :-)

1 0
možnosti
AV

Nojono. Pokud má matka jen jedno dítě a pokud ráda chodí jen tak "nikam" na procházku, tak ten váš popis zní pěkně... Jakmile je ke kojenci ještě batole a v rámci "procházky" potřebujete taky nakoupit, už to fungovat nebude.

Ale pokud na to ten čas a možnost máte, tak jo, je fajn, když si to vy i dítko užijete. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych nechtěla, aby mě furt někdo tiskl k břichu...;-(

1 0
možnosti
MS

V té "nepaměti" ještě nebyly kočárky, takže jim nic jiného než nošení mimin nezbývalo. :-)

4 0
možnosti
HŽF

Otázkou zůstává, zda je vynález kočárku přínosem, či nikoliv. :-) (vynález automobilu také nepřinesl jen samá pozitiva)

0 4
možnosti
AJ

Kamarádky dcera také podlehla masáži a začala chlapce nosit - no a te´d je už celá bolavá, nemůže přestat, dítě to vyžaduje a jakmile není nošeno, řve. Jo něco jiného je nosit pět šest kilo a dvanáct kilo, že? S dítětem je to jako s jinými mláďaty - na co ho navyknete na začátku, to pak vyžaduje - doporučuji střídat kočárek a šátek, doma dítě nenosit na uspání - jak začnete, zaděláváte si na problém. Na váš problém.

Mně některé dnešní matky připadají jako věrozvěstky - nestačí, že něco dělají, ale ony musí o tom kázat a přivádět jiné na tu jedinou, pravou víru. Svatý, bojovný zápal!;-D

6 0
možnosti
Foto

Jojo, všude jsem četla o výhodách nošení,ale to, že si člověk odrovná páteř, o tom se mlčí:-/ A podotýkám, že jsem měla dítě uvázané správně, jak mělo být.

4 0
možnosti
KF

Že se dítě nošením nerozmazluje je blud, protože nošené dítě je tak zvyklé na kontakt, tak při sebekratším odložení do postýlky spustí řev a chce se zase chovat. 

Nošení je přirozené, ale všeho moc škodí- matkám křiví záda (protože většina si umí uvázat šátek jen na jednu stranu) a i miminka potřebují prostor na protáhnutí. 

Děti se v kočárcích hlavně nudí, jen co začnou koukat, tudíž stačí je otočit po směru jízdy a přizvednout, ze šátku vidí kam? Jen na toho rodiče co ho nese a na nebe.

Ale uznávám, že když chodíte na procházky hlavně po lesích a polích, že tam kočár překáží ;-)

PS: váš prcek asi nebyl pětikilové miminko, co?

3 0
možnosti
HŽF

Nosit jsem začala, když malá vážila necelé 4kg, dnes má necelých 9kg. Vtip je v tom, že se každodenním nošením záda trénují a buduje se hluboká stabilizace trupu, tedy vnitřní svaly (které bývají po těhotenství oslabené). 

Máte pravdu, miminka potřebují svůj prostor. Proto také není vhodné ráno miminko vsunout do šátku a večer jej vyndat (i když jsou kultury, které to tak praktikují). 

Oproti hlubokému kočárku má miminko výrazně větší rozhled. Když je malinké, tak potřebuje vidět především svoji maminku, jakmile trochu povyroste, sleduje dění kolem (což z hlubokého kočárku nemůže). A pokud potřebuje spát, v šátku jednoduše usne (naše malá v kočárku spát odmítala a neustále se budila).

0 5
možnosti
SW

A? Nekdo deti nosi, nekdo je vozi v kocarku a nekdo je necha nekde pohozene a nevsima si jich. Lide jsou ruzni. Nejak ale nevidim duvod o tom psat, ze vy nosite dite v satku.

6 6
možnosti
JD

JEŽÍŠ ...8-o tak si to mimino nos ... nikdo neřekne ani popel ....ale že je něco od nepaměti neznamená, že je to jedině správné a možné

5 4
možnosti
Foto

Já to vyzkoušela asi 2x- když jsem jela do Prahy a nechtěla jsem pořád někoho obtěžovat, aby mi pomohli do metra nebo do tramvaje. Večer jsem měla oddělaný záda- doslovaRv A to bylo dítěti asi 6 měsíců, takže nic těžkého.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS